שמשית

שמשיה מקצועית לגינה

הקיץ הגיע ובתי העסק פותחים את שעריהם ומתחילים לארח לקוחות גם מחוץ לגבולות הבנויים של העסק. כאשר לקוחות יושבים בגינת העסק קיימת קרינה של השמש וסינוור ויש לספק ללקוחות פתרונות הצללה. 
שמשיה מקצועית לגינת העסק מתאימה לבתי עסק כגון: מלונות, בתי קפה, מסעדות, בריכות שחיה וכד'.

לפני רכישת השמשיה יש לחשב ולנסות להעריך את אופי השימוש בשמשיה והוא זה שיקבע את גודל ואיכות השמשייה המקצועית שתירכש. 
התקנת שמשיה מאריכה את זמן ההנאה מהחצר שכן השמשיה מאפשר שהייה בגינה גם בשעות שהן השמש מקרינה ישירות על הגינה.

שמשיה מקצועית לגינה
שמשייה מקצועית

תכונות נדרשות לשמשיה מקצועית

שמשיה מקצועית לגינה עשויה בד חזק, עמיד ואיכותי במיוחד בתנאי שמש או רוחות חזקות, מצוידת במנגנוני מנואלה להרמה, סיבוב וכיוונון משוכללים של בד השמשייה. בסיס השמשייה כבד ויציב וניתן להרמה על גלגלים לצורך ניוד השמשייה בין מיקומים שונים בעסק.

בעסקים השמשיות פתוחות שעות רבות יותר וחשופות יותר לרוחות וקרני השמש, מה שמחייב את בעלי העסק לרכוש שמשיות חזקות, בעלות בד עבה ואיכותי וכן מוט מרכזי עבה וחזק כמו גם מנגנוני פתיחה וסגירה אמידים בלחצים ובשימוש רב, בעל אופי עסקי מסחרי.

שמשיות מקצועיות יצטרכו לרוב לכסות שטחים גדולים יותר, להתמודד עם כל עונות השנה ולהתאים לסביבה יותר עמוסה. לדוגמא כאשר מתבצעת הצללה של ג'קוזי מתנפח בחצר של צימר. הדבר כרוך גם במחיר גבוה יותר של השמשייה לגינה, וכן במתן תשומת לב רבה יותר לתהליך ההתקנה והתחזוקה.
שמשיות מקצועיות לעסק יסופקו לעתים גם עם כיתוב לוגו העסק או סלוגן שישמש פרסום העסק על גבי השימשיה.

סוג הרגל

קיימות שמשיות מקצועיות לגינה עם רגל אמצעית וכן עם רגל צידית שאינה מפריעה לעמוד או לשבת מתחת לשמשיה.

סוג המוט המרכזי

גובה וקוטר מוט השמשיה המקצועית לגינה חשוב מאד, מכיוון שהשמשייה צריכה להיות מוצבת מספיק גבוה כדי שאנשים לא יצטרכו להתכופף כדי להיכנס ולשבת מתחת. ניתן לבחור שמשייה עם מוט טלסקופי ומתכוונן, או לדאוג שגובה מהקרקע ועד החופה הוא שני מטר לפחות.

קוטר המוט הוא מרכיב חשוב נוסף שתצטרכו לקחת בחשבון, שכן הוא חשוב ליציבות הכללית של השמשייה. מוטות מרכזיים נעים בין 40 מ"מ ל-60 מ"מ והצינור של בסיס השמשייה צריך להיות מעט יותר גדול כך שהמוט יתאים פנימה. לשמשיות מסוימות יש מוטות מחוזקים עם תוספת חיזוק פנימי לשימוש יותר מאתגר והתנגדות לרוח מוגברת.

סוג המשקולת ואופן הקיבוע

יציבות השימשיה המקצועית היא קריטית באזורים בהם נושבות רוחו חזקות. באזורים אלה יש לדאוג לקיבוע

חזק של מוט השימשיה או להשתמש במשקולת מייצבת כבדה במיוחד, כדי למנוע מהשימשייה לעוף באוויר מהרוח או להישבר כתוצאה מהטלטולים הרבים אותם עוברת השימשיה.

נשמח מאד לענות על שאלות נוספות ולספר כל מידע וכן לקבל את הזמנתכם בטלפון   050-7859779

תודה רבה צוות "שמשית"

דילוג לתוכן